Sunday, May 1, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


Lepaskan geram di tandas sebab internet SLOW








Lepas den post entry pagi tadi, iaitu holland tak guna motorsikal. Internet den ni tetibe je SLOW. Lagi slow dari siput babi korang taw! Kalau siput babi datang tengok kelajuan internet ni, mesti siput babi pom gelak, sebab tengok ada lagi slow daripada dia.

Mata den dah berbulu je tengok internet ni, fikiran den dah berubah ke arah lain. Tension punyer pasal, den rasa den nak lepas geram dalam tandas la. Den memang suka tandas-tandas ni. Dah dua kes den dengan tandas kan. Satu den terkantoi buat dalam tandas, dua, den tersungkur dalam tandas. Kali ni, den nak main dalam tandas pulak.

Oh, niat tu tak boleh diteruskan macam tu je. Stamina kena tinggi ooo. Apa lagi, den capai kasut sport den tu, den pergi jogging kat luar. Ini bagi melancarkan perjalanan darah. Kalau nak beraksi dalam tandas, darah kena lancar. Sampai je kat bilik, den buat sedikit senaman tangan. Oh, tangan kena kuat jugak den kasi tahu korang. Kalau tangan lemah, tak abis pulak nanti.

Ok. Darah dah ok, tangan pom dah ok. Den apa lagi, kumpulkan sabun-sabun yang ada untuk buat bekal dalam aksi sebentar sahaja lagi. Den dah tak leh tahan lagi, den mulakan la projek den dalam tandas tu. Nah ambik ko. Bunyi jangan cakap la, agak kuat sound effect yang keluar. Wah, penat ooo..

Lastly, terlepas jua geram den ni. Habis semua baju-baju, stoking, kasut dan seluar den basuh. Penat-penat. Yela, basuh dengan tangan, memang la penat. Eh, tadi korang fikir den buat apa? Haaaa.... Sekarang baju-baju, stoking, kasut dan seluar sedang dijemur.. hihihi..








Comments
22 Comments

22 kritikan:

nurul nadia nasir said...

cissss!ingt kan hape tdi..wahaha eh kalo tensen memang tandas ke jdy mangsanye?ngeh3

trigyy said...

@nurul nadia nasir

dop lah, mmg niat nk basuh baju pom.. hihi

azlanmatt said...

laaa ingat kerr apo td.. siap wat projek lerr..senaman lerrr.. tandas lerr... pandai arrr.. siap taruh link lg... good idea.. i like.. tp jgn wat projek tuh dh lerrr...

trigyy said...

@azlanmatt

harap dijauhkan semua tu la.. huhu.. xmo kita wt bnde2 tuu..

kim heeruul said...

ingt kan project sendirian..hak hak hak

kAmi dAn mEreKa said...

ayat, bukan main lg na, haha

ingatkan org pompuan je rajin basuh guna tangan, lalala~ ;)

zura asyfar said...

haha...same je ngn kite dulu...frust or bengang mesti tandas jd mangsa..abes2 baju2 kasut dibasuhnye...hehe

mas saari said...

hehehehe...mukadimah tak ingat!

rupanya nak basuh baju je...bagus3, rajin basuh baju sendiri!

Majz said...

kah3....... lol~ apela... :P nice story :D

uMi_atiQaH said...

lwk la..igt projek apa td..

trigyy said...

@kim heeruul

hhahhha.. tak maen la der projek sdiri2x ni.. hihi

trigyy said...

@kAmi dAn mEreKa

hiihiihi.. eh, mesin kt sini mhal sbb tu guna tgan .. hahha

trigyy said...

@zura asyfar

hahahhaha.. mcm lbih kurang je.. kan2x.

trigyy said...

@mas saari

hehhehhe... kt sini je rajin.. hihi

trigyy said...

@Majz

hihihi.. thank you

trigyy said...

@uMi_atiQaH

emm. dpat ke teka projek aape.. hihi

♥sophie♥ said...

cett ! grrr,, hahahaha

Syafiq Rosli said...

haha..klu tak baca abis tuh..mst ingt lain..tuh lah lama kenal ko..bru polo aku ye..haha

trigyy said...

@♥sophie♥

hiihiii.. jgn la mareh.. nme pom bercerita kan.. hihi

trigyy said...

@Syafiq Rosli

hahhahha.. agak r..

sori la der, tak prasan plk..

erleena said...

haha saye bace stret trus y akhir hahaha :DD

trigyy said...

@erleena

hahhha.. mne aci..

Related Posts with Thumbnails

:: Latest Post ::