Sunday, May 1, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


Maharaja Lawak: Video terbaik daripada Jozan setiap minggu








Assalamualaikum~ Entah la kenapa, setiap kali aku online, aku akan cari video YouTube Maharaja Lawak Jozan untuk kesemua minggu persembahan mereka. Apa punya virus diorang bagi aku pom tak tahu. So, nak senangkan kerja aku, baik aku post video-video yang aku suka tengok tu, senang sikit aku nak tengok kan.

Aku  post video Maharaja Lawak Jozan untuk minggu ke-3, ke-4 dan ke-5. Maybe minggu ke-6, ke-7, ke-8 dan final. Tu pom aku akan letak kalau aku ingat nak update post ni. hiihi.


Video Maharaja Lawak Minggu ke-6


Minggu 3






Minggu 4






Minggu 5





Harap-harap aku dan korang dapat saksikan persembahan menarik daripada jozan, nabil, sepah, jambu, man dalam maharaja lawak minggu ke-6, minggu ke-7, minggu ke-8, minggu ke-9 kalau ada la, dan minggu final. Paling penting, video Maharaja Lawak Jozan dari YouTube.











Comments
24 Comments

24 kritikan:

PinKy MoMMa said...

zizang ooo zizang..
sokong dia! ;D

trigyy said...

@♥♥P.i.n.K.y MoMMa♥♥

zizzaaanng ganu kak.. hahha

mas saari said...

vote for Jozan...hehehe

antara persembahan mereka yg terbest!

trigyy said...

@mas saari

yeah.. mmg terbaeeekk dari diorang..

Abu Zafran said...

Assalam...anda telah dipilih menjadi top 5..baca nih
Terjah Blogger Top 5

woola said...

ouhhhh suka zizan rupenya:). hope die kalah ehhee

trigyy said...

@Chegu Zubir

thnx C.Z

trigyy said...

@woola

hahhaha.. mne leh kalah..

aza said...

aza pon suka depa...
besttt..
:D

trigyy said...

@aza

yeah~ support jozan

Syafiq Rosli said...

yep2 tak menghampa kan..:)

SyedGraphix Dot Com said...

tk sukaaa.. tak pnah tgk.. tp knp org asik update psal ni je XD

tyra said...

hahahah. . .
kamiorang pon sanggup langgan mustika coz na tgk jozan. . . :)

Daddylicious said...

sesuatu yg harus ditonton ,susah sebenarnya hendak suruh orang tergelak...

AnakPakZohar said...

hahaha.... ang peminat kipas susah mati jozann ke.. huhuhu

trigyy said...

@Syafiq Rosli

yeah~

trigyy said...

@SyedGraphiX

just nk tmbah trafic jer.. hehe

trigyy said...

@tyra

hhahhaha.. semangat tu..

trigyy said...

@Bigdaddyz

aah, klakar gila kot..

trigyy said...

@yad'zkipas ak fhm la= fan. susah mati tu kurg fham.. hehe

Majdah said...

Jozan mmg tebaek!! like diowng :D

Hanys Najib said...

sokong jozan gak! XD
tp sepah pon best gak..
argh! 2 2 suka!
hehee ;D

trigyy said...

@Majz

yes.. itu memang.. wiwiiwiw...

trigyy said...

@h A n Y S

cita rasa kita sama la kot.. hahha

Related Posts with Thumbnails

:: Latest Post ::