Thursday, August 4, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


Filem Bini-Biniku Gangster 2011 [Trailer & Sinopsis]









Release Date: 22 September 2011
Genre: Action, Comedy
Studio: Metrowealth Pictures Sdn Bhd
About: 22 September 2011
Description: Shaheizy Sam as Herry, Yana Samsudin as Manja, Intan Ladyana as Reanna,
Starring: Shaheizy Sam, Yana Samsudin, Intan Ladyana
Directed By: Ismail Bob Hasim
Written By: Yana Samsudin & Fadzil Zahari
Screenplay By: Ismail Bob Hasim
Produced By: David Teo

Di pawagam 22 Sept 2011

Video Trailer Bini-Biniku Gangster 2011




Sinopsis

Manja dan Herry adalah sepasang suami isteri yang sangat romantik dan saling sayang menyayangi. Bagi Herry, Manja adalah seorang isteri dan suri rumah yang baik. Sedaya upaya Manja cuba menyembunyikan identitinya sebagai seorang ketua kumpulan gangster. Dipejabat, Herry kerap dibuli oleh Mat Saja, tetapi setiap kali Herry dibuli pasti Mat Saja akan menerima balasannya. Perkahwinan mereka yang sudah berusia 2 tahun itu masih belum dianugerahkan anak disebabkan Manja yang pernah mengalami kecederaan perut akibat kisah silam, membuatkan Manja berasa serba salah lalu cuba mencarikan seorang isteri yang boleh memberikan anak untuk suaminya yang tersayang. Ia juga adalah untuk mengalih perhatian Herry dari mengetahui aktiviti luarnya yang semakin sibuk setelah bergelar ketua kawasan, tambahan pula kawasannya kerap diganggu oleh musuhnya Min Siam.

Manja melamar Reanna, rakan sepejabat Herry yang baru untuk menjadi madunya. Walaupun redha dengan perkahwinan suaminya yang baru, jauh disudut hatinya perasaan cemburu melihat kemesraan Reanna dan Herry. Maka berlakulah perang dingin antara Manja dan Reanna dirumah. Sedang mereka asyik bergaduh, tiba – tiba Herry menghilangkan diri. Kedua dua madu itu berusaha mencari Herry di merata tempat, Manja bergegas ke tempat musuhnya iaitu Min Siam, kerana khuatir Herry diculik ahli kumpulan Min Siam
http://kakibising.com/sinopsis-dan-trailer-filem-bini-biniku-gangster-22-sept-2011
Review & Download Filem Bini-Biniku Gangster 2011 DVDRip MKV MediaFire








Comments
14 Comments

14 kritikan:

izfanora said...

wah.. filem baru.. :)

nini said...

cam best je citeni...sebab ada shaheizy sam...=D

zety said...

ape sinopsis die?

eila said...

cam best jer citer ni....

trigyy said...

@izfanora

tp lmbat ag.. huhu

trigyy said...

@nini

mmg best pom.. hihihi [bakal best]

trigyy said...

@zety

sorry, baru update

trigyy said...

@eila

maybe.. hehhe

mas saari said...

adoi...tajuk cerita tu tak menahan! heheheheheeee...

mesti kelakar kan?

Dhia BellamiZam said...

cm bes je..kne tgk ni..hahah

trigyy said...

@mas saari

rsenya mcm klakar jgk ni.. hhehe

trigyy said...

@Dhia BellamiZam

nantikan 22sept nanti.. hehhe

::Terbang Bersamaku::: said...

tajuk dah menarik...harap2 lah cerita nie tak mengecewakan...

trigyy said...

@::Terbang Bersamaku:::

rsenya citer ni best kot.. tunggu je la.. hehhe

Related Posts with Thumbnails

:: Latest Post ::