Wednesday, July 27, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


Official Video & Lirik Cinta Muka Buku - Najwa Latif [NAR Records]








YouTUBE Official Video Cinta Muka Buku - Najwa Latif [NAR Records]



Lagu: Cinta Muka Buku
Penyanyi: Najwa Latif 
Lirik: Iqa Latif [Kakak kepada Najwa Latif]
Director: Irwan Idris [NAR Records]

Lirik Cinta Muka Buku - Najwa Latif [NAR Records]

Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
Kau hantar petanda suruh aku terima kamu
ooh.. Hati ku rasa sesuatu..

Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
oohh.. Kenakah rasa itu..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu Oooo…
Ini cinta remajaku

Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo…
Itulah cinta yang satu, cinta di muka buku..

Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju Oooo
Itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku

kredit to : Ai Sis [sbb share kat Facebook]
Blog Najwa Latif: http://najwalatifs.blogspot.com/







Comments
16 Comments

16 kritikan:

Penggemar Coklat said...

best lagu ni sampai ada kawan tu tiap hari sampai 4 - 5 kali diputarkan lagu ni XD

btw ada entri untuk kamu http://syuwaistory.blogspot.com/2011/07/wordless-wednesday-3_27.html

mama comel said...

si comel najwa!

mas saari said...

suka lagu ni...comel je lirik dia!

eila said...

comey ler lagu ni....

MAISHARAH said...

singgah dan followww...

tp bukan dari muka buku hehe

MAISHARAH said...

so suwitt lah lagu niEE

trigyy said...

@Penggemar Coklat

perghhh. smpi cmtu skali.. t'baek r..

trigyy said...

@mama comel

hehhehe... =]

trigyy said...

@mas saari

aah. comey kn lirik lagu ni. di melayu kan.. hhehe

trigyy said...

@eila

hhehehe. sme mcm kak mas ckap..

trigyy said...

@MAISHARAH

hahhha3. da tu dr mne? heheh

trigyy said...

@MAISHARAH

aah kan. so sweet

PinKy MoMMa said...

alahai adikku..baru tau edie sweet juga orgnya ;p
ngeh ngeh ngeh...

trigyy said...

@PinKy MoMMa

hihihiik3x.. sweet cket2 jer.. hehhe

luqman zakaria said...

lagu nih seriously best,,lebih lebih lagi kalau dengar korus...huhu~

trigyy said...

@luqman zakaria

btol2x...

Related Posts with Thumbnails