Friday, April 8, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


Aku terkantoi buat dalam tandas.








Malu nak citer, tapi citer jugak sebagai nasihat kat korang, jangan la buat dalam tandas macam aku ni.. huhu.. Tandas yang aku masuk tu, ada 3 slot tandas jer, laki and perempuan boleh campur. Bese la kan, negara orang, nak kisah apa.

So, apa lagi, dengan keadaan sunyi macam takda orang dalam tandas tu, aku buat la dengan tenang. Muka puas jer.. hahha.. Tiba-tiba aku dengar ada orang masuk tandas. Muka aku masa tu mula cuak. Aku terus pegang pemegang pintu tandas sebab tandas kat sini takda kunci.


Gambar ni diambil selepas kejadian sebagai barang bukti. Sambung citer. Then, aku dengar ada bunyi tapak  orang berjalan dalam tandas tu, tap...tap..tap.. Makin kuat bunyi tapak kaki tu, makin kuat aku pegang pemegang pintu tu. Muka dah mula berpeluh ni. huhuhu..

Tiba-tiba senyap. Tapak kaki dah tak dengar lagi. Dengan menghembus nafas lega, aku lepas pemegang pintu tu dengan harapan, orang tadi dah masuk tandas lain. Aku terus senyum sebab keadaan mencuakkan tu.

Tiba-tiba... haaaaaaa. Orang tu bukak pintu tandas aku. Ai, mak ko! Kantoi aku buang buat air kecil masa tu. Mujur orang tu lelaki dan dah tua.. hhahaha.. Dengan perasaan malu, aku sambung senyum lagi. hiihiihi...





Comments
14 Comments

14 kritikan:

NuruL aTikah said...

hishh kome nih. tak snonohhh. hahahaha

Ifti Larina said...

HAHAHAH! serius dpt bayangkan malu

zyra toink toink said...

ahahahahahahahahahahahahahahah! lawak gila babeng lah bro ni... ^^

farahinshabuddin said...

mujur org tua kalo muda msti dh kne gosip~ ahahahaahhaa~ XD

trigyy said...

@NuruL aTikah

hahahha... tandas tu yg tak snonoh.. hihi

trigyy said...

@Ifti Larina

dapat bayang kan? mmg segan giler kot..

trigyy said...

@zyra toink toink

nk wt cmneh.. tndas tu dh cmtu.. huhu

trigyy said...

@farahinshabuddin

kena gosip ngn lelaki tua lagi r malu.. haha

m!3yr4h_LolLy said...

nasib baek lelaki tua kan

mas saari said...

hahahaha...kantoi!

trigyy said...

@m!3yr4h_LolLy

taw tak pa.. huhuhu

trigyy said...

@mas saari


hahahha.. malu2x...

arep_lockermonth said...

hahaha~ tutup muke jap~lalala~

arepnakbebel: sape nak tempah tiket??

Suraya said...

adehhh..tu upenye..huhu

http://surayaartis.blogspot.com/

Related Posts with Thumbnails