Saturday, May 21, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


trigyy mula melukis kartoon








Assalamualaikum~ sekarang ni edi dah mula lukis kartoon. berbekalkan Wacom Bamboo yang edi baru beli tu. ini lah hasil karya edi.





hahhhaha. canteek tak?

no laaa.. edi tak pandai melukis pom, ini adalah sume hasil karya Emila Yusof. Seorang blogger bersama lukisan-lukisannya. telah sampai ke tahap international. yahoo. dan sebagainya. korang terjah la ke sana yea.

suke sangat tengok kartoon-kartoon yang kak emila lukis.. hhehhe. sebab tu blog dia ada dalam ReadList kat sidebar edie tuuu.. hehhe










Comments
15 Comments

15 kritikan:

Belog MTT said...

cute cute sume..nk g terjahh..toinkkk toinkkk~:)

cik ayin said...

wahh..comel :)

trigyy said...

@Belog MTT

sila2x..hehee

trigyy said...

@cik ayin

comey2x..

Nur Naimah Nashreen said...

mati mati ingatkan trigyy yg lukis . hee .. nk terjah page kak emi .. ^_^

trigyy said...

@Nur Naimah Nashreen

hihihi.. terjah2x..

eyjalukman said...

wahh,mmg cntek la kartun tu .
comel ;)
nk terjah laa !

trigyy said...

@eyjalukman

sila kesana. tempat edi b'kunjung jgk tu.. hhehhe

hawiz said...

comel laaa

trigyy said...

@hawiz

hehhehe.. kan2x..

mas saari said...

ingatkan edie yg lukis, baru nak suruh lukiskan satu utk akak...hehehe

memang comellah, nak terjah skrg!

trigyy said...

@mas saari

terjah2x... suke2x..

Emila Yusof said...

terima kasih edi feature kak emila kat sini.

terima kasih juga untuk semua kerana puji kak emila.

mari lawat blog kak emila!

trigyy said...

@Emila Yusof

jom lawat kak emila... yeah

Cik Asma BLuppy said...

comel nye.....

Related Posts with Thumbnails

:: Latest Post ::