Monday, July 11, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


Anjing Bunuh Wanita dengan Seks








Assalamualaikum~ ini bukan citer lucah tapi citer anjing. hahhha. macam ni citer dia, seorang wanita didapati mati akibat allergic. allergic? tadi cakap seks dengan anjing.

betul la. allergic dengan aksi anjing tu. hahha. sumber citer ni perli kes ni, dia cakap, " ingat allergic mcm makan kacang ker?" hahhha.



Tengok la wajah anjing yang tak bersalah tu. memang dia tak bersalah pom, sebab tuan dia yang paksa dia buat seks dengan perempuan tu. dunia-dunia.

Lastly, tuan anjing tu yang kena penjara dan telah memecah record baru yang tak pernah dibuat orang. hahhhaha.

sumber: AOL








Comments
16 Comments

16 kritikan:

mas saari said...

erkk...kurang asem punya orang!

trigyy said...

@mas saari

spe kak mas? edi or tuan anjing tu? =]

Rafidah Farhana said...

Nafsu ape manusia tu, suruh anjing tu buat ? Hish !

trigyy said...

@Rafidah Farhana

nafsu budak2 je mcm.. hahha

Abu Huzaifah said...

huihh!! mcm2..

trigyy said...

@Abu Huzaifah

mmg mcm2 ada... ehhehe =]

::Terbang Bersamaku::: said...

tak patt betul..mcm nie punya org pun ade...? semakin pelik manusia sekarang nie..

trigyy said...

@::Terbang Bersamaku:::

manusia skrg. kira apa. sume dia nk sebat..

faeiz said...

Huh...Suspen Je..Hehe :-)

trigyy said...

@faeiz

hehhehe.. suspen kan2x..

Liena Cutez said...

dunia..dunia..hehe

http://innit.nuffnang.com/view/1832181

trigyy said...

@Liena Cutez

hehhehhehe..

ashraf said...

nice

nak jadi hensem klik la

trigyy said...

@ashraf

nice~

- LIANA ASIF - said...

haha... sape suh wat bnda plik2?? kan da kena.. klau kat malaysia ni lg la, dgn kuda, lembu, kambing pn jd.. huhu..dunia.dunia..

trigyy said...

@- LIANA ASIF -

amboiii.. mrah nmpak.. hehhe

Related Posts with Thumbnails

:: Latest Post ::