Monday, July 4, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


Gambar: Pertandingan Anjing Terhodoh [burok bebenor]








Assalamualaikum~ memang hebat sungguh aksi-aksi binatang sekarang. sblom ni, urut badan dengan ular. sekarang ni, anjing hodoh pom dibuat pertandingan. tak sia-sia dia jadi hodoh.

tapi, kalau hodoh sikit-sikit takpa. ini tak, burok bebenor. geli pom ada jugak. tapi disebabkan nak jugak korang muntah tengok anjig-anjing ni, aku nak tunjuk jugak gambar pertandingan anjing terhodoh. hahhaha

muntah la korang.. uweeexxxx...

















Comments
10 Comments

10 kritikan:

mas saari said...

sangat2 hodoh...termuntah dah! uwekkkkk...

ada selera mat salleh ni nak pelihara

trigyy said...

@mas saari

taw takpa.. ape la diorang ni.. takda taste lagsung..

Nour Akmal said...

serius..mmg hodoh..huhu..
geli pn ade nak tgk..

trigyy said...

@Nour Akmal

hahhahha... jgan tgok lain kali

h A n Y S said...

macam manalah anjing2 ni boleh jadi pets kan? dah macam berpenyakit kurap dah nengok nye.. ahahaha~

trigyy said...

@h A n Y S

tu r. geli doh deng tgok anjing2 tu..

Rafidah Farhana said...

Geli tekak yoooo -.-''

trigyy said...

@Rafidah Farhana

hahhhaha. geli? jgn tgok..

- LIANA ASIF - said...

ada selera btul la mat salleh ni tgk anjing2 2... huhu
dorang ni mmg suka dgn bnda2 pelik..

trigyy said...

@- LIANA ASIF -

diorang suke bnde pelik. edi pom suke sbb leh update blog.. hahha

Related Posts with Thumbnails