Wednesday, February 2, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


Couple agak Pelik di dunia





DOMINIK SEJDA (kanan) dan Andrea Kajzarova dianggap pasangan paling pelik di dunia kerana kedua-duanya telah menukar jantina.


Sepasang kekasih di Republik Czech layak digelar pasangan paling pelik di dunia kerana mereka jatuh cinta selepas kedua-duanya menjalani pembedahan menukar jantina.

Dominik Sejda, 45, atau nama asalnya Ilona Tomeckova, dilahirkan sebagai wanita pernah menjalani pembedahan menukar jantina untuk menjadi lelaki dan dia kini hidup bersama dengan seorang lelaki yang telah menukar jantina menjadi perempuan, Andrea Kajzarova, 32.
Sejda memainkan peranan sebagai lelaki manakala Andrea merupakan wanita dalam hubungan tersebut.
Mereka yang bekerja sebagai pembantu ambulans di dua hospital di sini, berkenalan dalam satu laman web pondan.
Lebih aneh, Sejda pernah melahirkan seorang anak lelaki 25 tahun dahulu, Radim, yang juga telah menjalani pembedahan untuk menukar jantinanya menjadi wanita.





Comments
6 Comments

6 kritikan:

Drunbella Khoo said...

gila betul.
hahaha.
:D

eDie said...

mmg giler diorang nie~

misz myza said...

yucks... mengong jugak dorang ni...

Ahmad Faris said...

neuron diorg dah tercabut..tak pun berlaku litar pintas

eDie said...

myza: mmg bngong..
faris: hahaha,, mmg ayat saintis nie.. nk keje ngn CSI ker? haha

IftiMonstaa said...

HAHA last2 couple dengan 'different sex' jugak. bodoh

Related Posts with Thumbnails