Tuesday, September 13, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


Restoran Ikan Tiga Rasa di Kuala Terengganu > Warong Abang Damak





ikan tiga rasa,ikan siakap, ikan siakap tiga rasa


Assalamualaikum~ malam semalam aku dengan family aku keluar makan-makan kat salah sebuah restoran di bandar kuala terengganu. menu utama kami ialah ikan tiga rasa.



so, restoran pilihan kami adalah warong abang damak di hadapan sekolah rendah sultan sulaiman II, kuala terengganu. tapi aku tak faham kenapa dia tulis warong.. hahha..



restoran ni juga ada seafood antaranya kerang, sotong, udang dan pelbagai jenis ikan. antaranya, pari, ikan siakap, ikan selar, ikan kerapu dan macam-macam lagi.



so, ikan pilihan kami adalah ikan siakap masak tiga rasa. kami ambil saiz L sebab kami hanya 4 orang.. hahak3.. (saiz ni aku tipu)



lain-lain lauk yang diminta adalah kangkung masak belacan dan telur dadar dua.


" telur tu kasi dua ye bang" - aku yang order.. gila suka telur dadar.






oke. gambo air tidak disnap disebabkan air lambat sampai. masa air sampai, nasi aku dah separuh.. wakakkaka. (suka makan laju). tanya dia, dia, dia, dia, dia dan dia kalau tak percaya aku makan laju.. hiihihi



kalau dah makan, mesti kena abiskan. tadaaaaaa... silap mata, tadi ada, sekarang tiada.. hahak3







Comments
14 Comments

14 kritikan:

Pendamba Mawar said...

wah seronok taiko makan..hehe..:)

harga ok x?

izaFiza said...

warung abg damak!hari2 g lunch lunch situ..mee rebus situ sedap.=)

Anastasyea said...

Baru je makan ikan siakap 3 rasa masa hari raya hari tu .. sedap !!!

http://www.anastasyea.com/2011/09/maharaja-lawak-mega-lebih-hot-gempak.html

Edy Fee said...

lame giler tak mkan seafood .huhu
hurmm
musim beraya tak habis lagi....raya raya raya

mas saari said...

sedapnya! fuh..terliur!

pi beraya umah pinkymomma, akak jeles tau! akak memang teringin nak jumpa dia...huhuhuuu

trigyy said...

@Anastasyea serius sedap..hihi

trigyy said...

@Edy Fee hehhe.. raya raya

trigyy said...

@mas saari hihihi.. mari la kt TRG kak.. hihihi

Eyda Syahida said...

aku pose arini.. belanja buke pose!!! :D

ain dzaya said...

lelehh la air liurr!! glupp!!..telan lajulaju...

trigyy said...

@Eyda Syahida erk. xda2x.. hahhaha

trigyy said...

@ain dzaya hehehhe.. gulp. sedap kan

- LIANA ASIF - said...

baca bismillah x?? hehe

trigyy said...

@- LIANA ASIF - oh? tak ngat r.. huhu

Related Posts with Thumbnails