Wednesday, August 24, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


[Cool] 6 Gambar Contact Lens yang Pelik






sarang spider




electric circuit [sumber]




hello kitty [sumber]




bola sepak [sumber]




mickey mouse [sumber]




zebra [sumber]









Comments
16 Comments

16 kritikan:

eila said...

peliknya macam2 diorg ni...

trigyy said...

@eila

diorang ni mmg mcm2.. huhu..

Freaky said...

aku teringin nk tgk contact lens sharingan :D

mas saari said...

haish...takutlah nak pakai!
rosak mata nanti...huhuhuuu


kad raya dah sampai..

Syakir Rahman said...

gmbar yg num2 tuh binatang pon pkai cntact lens...hahaha...

::Terbang Bersamaku::: said...

lain daripada yg lain....
unik....
kalau raya nnt ada yg pkai lens mcm nie mesti org tekezut..huhuhu.. :p

trigyy said...

@Freaky

sharingan tu ape? hehhe.. xtaw..

trigyy said...

@mas saari

knpa rosak plk kak mas. hehe.


okeyh.. hehe

trigyy said...

@Syakir Rahman

hahhahha... dia nk rasa pndgn binatang la kot

trigyy said...

@::Terbang Bersamaku::: ada ke yg nk pkai cmtu hari raya.. hehe

Takashi Manganji said...

semue menakotkan..

- LIANA ASIF - said...

ish... nmpk ke pkai lens mcm 2? ntah2 kuar byang mcm yg ada kat lens 2.. huhu..
wat la lens kaler hitam, xyah susah2 pkai spek mata hitam lak.. hehe

trigyy said...

@Takashi Manganji takot? hehhe

trigyy said...

@- LIANA ASIF - entah la diorang ni. buat mnde pelik2 je.. hhehe

aslann said...

pelik gila...haha..jumpe memalam ni mau meremang bulu badan gak ni..

trigyy said...

@aslann taw xpa. syeramm tuh.. huhu

Related Posts with Thumbnails

:: Latest Post ::