Saturday, May 8, 2010




Blog baru -----> trigyy [dot] com


.: ingin pulih dara, tapi jadi mangsa :.





Akibat percayakan janji ‘Tok Muda’ yang mendakwa mampu mengembalikan selaput dara yang hilang akibat kerap melakukan hubungan kelamin, dua remaja perempuan berusia 18 tahun terpaksa melalui ‘ritual’ pelik termasuk melakukan hubungan seks ‘tiga serangkai’ dengan bomoh berkenaan.

iklan [ mencari agen topup ]
  • Tok Muda yang berusia 19 tahun mendakwa boleh mengembalikan selaput dara melalui ilmu diperturunkan ibunya yang kononnya pakar sakit puan di sebuah hospital pakar swasta di Johor.
  • Lelaki terbabit memberitahu dia mempunyai kebolehan memulihkan selaput dara berdasarkan ilmu diperturunkan ibunya yang bertugas sebagai pakar sakit puan sebelum mereka bersetuju menyewa bilik di sebuah pusat peranginan.
  • Tok Muda mendakwa kononnya dia tahu sama ada seseorang itu masih dara atau tidak dengan hanya melihat tahi lalat di punggung serta bentuk tubuh wanita dan meminta kedua-dua mangsa berbogel di dalam tandas.
  • Ketika berbogel, gambar mereka dirakam lelaki terbabit.
  • Selepas itu suspek memberitahu kedua-dua mangsa mereka tiada dara, namun mendakwa dia boleh mengembalikan selaput berkenaan dengan syarat perlu melalui ritual iaitu hubungan seks tiga serangkai dengannya.
  • Kedua-dua mangsa pada mulanya enggan mengikuti kehendak suspek, namun terpaksa akur selepas diugut gambar bogel mereka akan disebarkan jika berdegil.
  • Selesai dan puas melakukan upacara pelik itu, keesokannya lelaki terbabit meninggalkan mangsa di sebuah kedai dengan alasan terpaksa pulang segera kerana mendapat berita kematian ahli keluarganya.

reminder!
  • Tindak-tanduk dan pergaulan sosial anak perlu sentiasa diperhatikan bagi memastikan mereka tidak terbabit pelbagai masalah dan gejala sosial.
iklan[ beli tudung menawan disini ]





Comments
2 Comments

2 kritikan:

Zinedine Zaiddin said...

Bunguks giler...free2 je kena tipu. Hahahahaa!!

TrigYy said...

owg zman skrg...mcm2 bole bwat~
sume bijak atur strategi,
tp dy xtaw, abis jgk dy 6t~

Related Posts with Thumbnails

:: Latest Post ::