Wednesday, August 17, 2011




Blog baru -----> trigyy [dot] com


[Pelik] Video & Gambar Gumpalan Awan Jatuh di Permukaan Bumi







Ia berlaku di Arab. Persoalan sekarang, adakah ia benar-benar awan ataupun sesuatu yang lain. 


sama-sama kita perhatikan rakaman video ini.








apakah kata anda? apakah gumpalan yang berwarna putih itu?





Comments
14 Comments

14 kritikan:

CETUSAN SEIKHLAS RASA said...

Memang menakjubkan! Kalau benar itu gumpalan awan..... maka sama-samalah kita memikirkan kenapa ianya berlaku.

Syakir Rahman said...

ala, kdg2 video pon boleh edit.... tp ntah la~agak ssah utk percaya...hahaha

eila said...

betul ker ni,jgn2 kapas kot????kalau betul awan boleh pegang2 camtu abih ar melekat kat kapal terbang heee...

trigyy said...

@CETUSAN SEIKHLAS RASA

knapa ek.. emmm.. ntah la.. hehe

trigyy said...

@Syakir Rahman

hahhaha... skrg ni 50-50 ni. tp xpa la.. klu bnde laen kn, salah plk..

trigyy said...

@eila

hahhahha... btol jgk kn.. ermm. ntah la.. no komen sbnrnya..

mas saari said...

masyallah, betul ke ni!
susah nak percaya, tapi kalau betul sama2lah kita fikirkan hikmah di sebalik kejadian ini..

trigyy said...

@mas saari

ntah la kak mas. kita wt tak taw je la selagi tak taw punca sbnr..

hud aikara said...

PASTI BUKAN AWAN.Awan kan gumpalan air yang terpeluawap di udara. Macamana pulak boleh terbang macam kapas tu? Jika dia hampair sangat di permukaan bumi bukan ke secara logiknya air yang jadi wap akan meresap jatuh?

Nyamuk Terbang said...

humm btl ka nie

trigyy said...

@hud aikara

BTOL TU... ERMMM

trigyy said...

@Nyamuk Terbang

entah la nyamuk.. huhu

- LIANA ASIF - said...

pnah tgk vid ni kat blog len, bleh caye k? awan kan mcm kabus, bleh rs, tp x bleh pgng..
hmm... kun fayakun.. semua kuasa ALLAH..

trigyy said...

@- LIANA ASIF -

btol tu, sume kuasa Allah.. mybe Dia nk uji mnusia..

Related Posts with Thumbnails

:: Latest Post ::