Tuesday, May 11, 2010




Blog baru -----> trigyy [dot] com


.: diperkosa tukang urut :.





Tukang urut itu merenung pemandu lori dengan penuh ghairah sebelum tiba-tiba menyelak kainnya dan merangkak ke atas tubuh pemandu lori itu.

iklan [ miliki quran the miracles sekarang ]
  • Lelaki terbabit yang mahu dikenali sebagai Mail berkata, dia tidak menyangka, malah terkejut apabila wanita berusia 50-an itu bertindak demikian kerana hanya mengetahui wanita terbabit menyediakan khidmat mengurut.
  • Wanita terbabit yang juga ibu tunggal hanya memberi khidmat mengurut kepada lelaki selain turut menawarkan khidmat seks kepada pelanggan.
  • Dia yang sebelum ini tidak tahu-menahu mengenai kegiatan itu pergi ke rumah wanita berkenaan kira-kira jam 5 petang bagi mengurut badan yang sakit selepas diberitahu rakan berhubung urutan wanita itu kononnya sangat berkesan.
  • Mail diberitahu supaya datang mengurut selama tiga hari berturut-turut dengan bayaran RM30 setiap kali urutan.
  • Pada hari kedua, wanita terbabit mula bertindak pelik apabila tiba-tiba mengurut kemaluannya. Dia kemudian dengan ghairah tiba-tiba menyelak kainnya dan meniarap ke atas mail yang terlentang. Lebih mengejutkan, dia tidak memakai seluar dalam.
  • Mail yang terkejut dengan tindakan wanita itu segera menolaknya hingga jatuh sebelum mencapai pakaiannya serta bergegas keluar dari rumah wanita terbabit.





Comments
2 Comments

2 kritikan:

Zinedine Zaiddin said...

Wow...baik giler driver lori ni. Bertuah betul isteri dia ek..


pssst: ke sbb pompuan tu huduh? hahaha

TrigYy said...

npe driver bertuah plk??
isteri spe??

Related Posts with Thumbnails